Assassin’s Creed Brotherhood


Οι απανταχού PC gamers και οπαδοί του Ezio Auditore Da Firenze, περιμένουν πως και πως το τρίτο μέρος της σειράς Assassin’s Creed, το οποίο θα κυκλοφορήσει (επιτέλους) τον Μάρτιο. Οι λόγοι της καθυστέρησης της έκδοσης για PC είναι απλοί και σε αυτούς δεν συμπεριλαμβάνεται το DRM της Ubisoft… Οι λόγοι είναι καθαρά οικονομικοί. Κοιτώντας πίσω στον χρόνο, βλέπουμε ότι το Assassin’s Creed 2 κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2010, οπότε αυτονόητο ήταν η Ubisoft να περιμένει να κλείσει ένα χρόνο το παιχνίδι προτού βγάλει την συνέχειά του. Αυτό θα αύξανε τις πωλήσεις του Assassins Creed 2, ενώ με μερικές – περιττές – προσθήκες η Ubisoft θα μπορούσε άνετα να δικαιολογηθεί στους PC gamers. Δεν τσιμπάμε εμείς όμως ρε.
Η πρώτη μου αντίδραση λοιπόν όταν έπεσε η preview έκδοση στα χέρια μου ήταν του στιλ “σώπα μωρέ, θυμήθηκε το PC η Ubisoft;” Και τότε θυμήθηκα τις δηλώσεις της. Ότι δηλαδή καθυστερούσε την έκδοση του PC γιατί έδινε ιδιαίτερη βάση στην μεταφορά του. Γι αυτό και εγώ δεν μπορώ να κρατηθώ και θα σας μεταφέρω τι είχα γράψει για το Assassins Creed 2:
“Μιλάμε για μια προχειροδουλειά που ξεπερνάει ακόμα και την αντίστοιχη του Splinter Cell: Double Agent. Δεν ξέρω από που να ξεκινήσω. Από τα επιεικώς τραγικά pop-ups; Από τις χαμηλής ποιότητας σκιάσεις που διακοσμούν τις πίστες και εξαιτίας του dynamic day-night cycle κυριολεκτικά καταστρέφουν το οπτικό θέαμα; Από την απουσία ενδείξεων για τα κουμπιά του πληκτρολογίου; Από το τραγελαφικό mouse acceleration; Από τα crash-αρίσματα που είχα με τον quadcore μου (και έπρεπε να θέτω το affinity στους δύο πυρήνες για να είμαι stable); Από τις τραγικές επιδόσεις του τίτλου στο σύστημα δοκιμής (μα είναι δυνατόν αυτό το… έκτρωμα, να τρέχει με 35-70fps σε τετραπύρηνο με GTX295 και 4GB μνήμη);”
Αυτά ακριβώς ήταν τα λόγια μου, οπότε ήρθε η ώρα να δούμε τι έκανε η Ubisoft γι αυτά τα θέματα. Ευτυχώς το pop-up έχει μειωθεί. Υπάρχει στα μακρινά αντικείμενα αλλά δεν είναι τόσο τραγικό όσο ήταν στο Assassin’s Creed 2. Και οι σκιάσεις έχουν βελτιωθεί, όχι όμως όσο θα περιμέναμε. Το παιχνίδι υποστηρίζει SSAO για τα σκοτεινά σημεία, όπου και δίνεται η ψευδαίσθηση των σκιών. Και ναι, επιτέλους αγαπητοί μου PC-άδες, υπάρχουν ενδείξεις για τα κουμπιά του πληκτρολογίου. Και είναι stable και εκμεταλλεύεται τους quadcores. Τα μόνα παράπονα που παραμένουν, είναι το mouse acceleration και οι επιδόσεις που δεν είναι τόσο καλές (34-80fps σε Q9650 @ 4.2Ghz με 4GB DDR2 και GTX295).
Η preview έκδοση προσφέρει τα πρώτα επίπεδα του single-player μέρους του παιχνιδιού. Δεν πρόκειται να σας αποκαλύψω τίποτα σημαντικό σχετικά με την ιστορία και νομίζω ότι είναι περιττό να πω τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού, αφού μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο εκτενέστατο review του Termi για να πάρετε μια γεύση από αυτά. Και είμαι σίγουρος ότι δεν διαβάζετε αυτό το preview για να μάθετε τι είναι η Βίλα του Ezio, αν υπάρχουν τα viewpoints ή τι ρόλο βαράνε οι στάβλοι στις πόλεις.
Αντ’ αυτού λοιπόν, θα σας πω πως μου φάνηκε η preview έκδοση καθαρά από την σκοπιά ενός PC gamer. Έχοντας δει το παιχνίδι στο PS3 (και σταματώντας το εντελώς όταν στην Ρώμη το frame rate έπεφτε σε δραματικά επίπεδα), ομολογώ ότι ευχαριστήθηκα περισσότερο την επαφή που είχα με το Brotherhood στο PC. Η υψηλότερη ανάλυση, οι επιπλέον γραφικές προσθήκες και το καλύτερο frame rate είναι πράγματα που θα εκτιμηθούν από όλους σας. Όλα φαίνονται πιο ομαλά και… φιλικά προς τα μάτια μας. Το παιχνίδι υποστηρίζει και το 3D Vision της Nvidia. Παρόλα αυτά όμως, δεν το δοκίμασα καθόλου. Αυτό θα το αφήσουμε για την τελική έκδοση.
Στην μεγαλύτερη ευχαρίστηση της γενικότερης gaming εμπειρίας, βοηθάει αφάνταστα και το ποντίκι. Ο χειρισμός του Ezio και της κάμερας είναι απολαυστικός και δεν πρόκειται να δυσκολευτείτε ακόμα κι όταν σας κυνηγάνε στις ταράτσες. Κάτι που θα έχει ιδιαίτερο νόημα στο multiplayer. Mouse acceleration μόνο να μην υπήρχε και όλα θα ήταν καλύτερα. Θα έλεγα ότι ελπίζω να το διορθώσει η Ubisoft στην τελική έκδοση, αλλά κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει, οπότε δεν έχει νόημα να επεκταθώ.
Καταλήγοντας, η preview έκδοση του Assassin’s Creed Brotherhood μου άφησε θετικές εντυπώσεις. Σαφώς και δεν δικαιολογείται η καθυστέρηση του τίτλου σε σχέση με τις εκδόσεις για κονσόλες. Θα δικαιολογούταν αν είχαμε πολύ καλύτερα γραφικά με υψηλότερης ανάλυσης υφές σε όλες τις επιφάνειες και λογικές απαιτήσεις (κοινώς θα χρειαστείτε έναν I7 επεξεργαστή για να το χαρείτε στο έπακρο – απλά τα πράγματα). Και εννοείται αν δεν υπήρχε αυτό το καταραμένο mouse acceleration. Παρά ταύτα, είμαι σίγουρος ότι οι οπαδοί της σειράς θα το χαρούν. Εν αναμονή λοιπόν της κυκλοφορίας του στις 18 Μαρτίου!






Συντάκτης : John2
Πηγή : game20